Выхавальнiкам © Дзіцячы сад №2 г.Камянец
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Раздзелы сайта

Галоўная
  • Выхавальнiкам

12.09.23

«Профилактика насилия в отношении несовершеннолетних»

больш падрабязна.../згарнуць

«Маршрут выходного дня» как форма организации взаимодействия учреждения дошкольного образования с семьями воспитанников

рекомендации для педагогов по разработке «маршрутов выходного дня»больш падрабязна.../згарнуць

Контроль за осанкой у детей дошкольного возраста

больш падрабязна.../згарнуць

Конструирование как средство развития творческих способностей детей дошкольного возраста

больш падрабязна.../згарнуць

Современные технологии экологического образования дошкольников

больш падрабязна.../згарнуць

Руководство сюжетно-ролевыми играми дошкольников

больш падрабязна.../згарнуць

Современные образовательные технологии для работы с дошкольниками

больш падрабязна.../згарнуць

Организация и проведение прогулок в разных возрастных группах

больш падрабязна.../згарнуць

Общие принципы организации двигательной деятельности детей на прогулке

больш падрабязна.../згарнуць

Культура питания в дошкольном учреждении «Столовый этикет дошкольников»

(создание условий для ознакомления дошкольников с правилами сервировки стола, культуры и поведения во время еды)больш падрабязна.../згарнуць

Правила сервировки стола

больш падрабязна.../згарнуць

Формирование культурно-гигиенических навыков за столом

больш падрабязна.../згарнуць

Формы привития культуры питания

больш падрабязна.../згарнуць

Воспитание у дошкольников культуры поведения за столом

Памяткабольш падрабязна.../згарнуць

Организация питания детей в группах

больш падрабязна.../згарнуць

Формирование у детей навыков безопасного поведения на дороге

больш падрабязна.../згарнуць

Двигайтесь на здоровье! (ранний и младший возраст)

больш падрабязна.../згарнуць

Организация двигательной активности дошкольников

больш падрабязна.../згарнуць

Пры аналізе занятка варта звярнуць увагу

больш падрабязна.../згарнуць

Як падрыхтаваць і правесці заняткi?

больш падрабязна.../згарнуць

ПЕДАГАГІЧНАЯ МУДРАСЦЬ


Уменне педагога выклікаць у дзіцяці патрэбную эмоцыю - адно з самых неабходных прафесійных уменняў. На эмоцыю працаваць складана. Справа ж не ў тым, каб рассмяшыць або спалохаць. Трэба зрабіць так, каб з дзіцячай эмоцыі нарадзілася цікавасць да прапанаванага занятку.

Прыём заражэння дзяцей дзейнасцю - адзін з найважнейшых прыёмаў педагагічнай тактыкі па пераўтварэнню праграмы педагога ў праграму дзіцяці. Але не менш важна і іншае ўменне - здольнасць педагога зірнуць на сітуацыю з пункту гледжання патрэбаў дзіцяці, якія ўзнікаюць «тут і цяпер» і важна адхіліцца ад спланаваных дзеянняў, перабудавацца на хаду, «пайсці на падставе інтарэсаў дзіцяці».

Сітуацыі па-за планам, вядома ж, абцяжарваюць жыццё педагога. Але толькі ў тым выпадку, калі ў ім не хапае таленту жыць ўнутры сваёй прафесіі. Таму што імправізацыя і прыдумванне - гэта сапраўдны танец педагагічнай душы. Тое самае, дзеля чаго становяцца выхавацелямі або настаўнікамі.

Метадалагічныя падыходы
да арганізацыі заняткаў з дзецьмі дашкольнага ўзросту
(памятка для выхавальніка)


• Адукацыйная сітуацыя на занятку вызначаецца так, каб дзіця абавязкова займала актыўную пазіцыю: у працэсе дзейнасці. І яно будзе тым хто слухае, тым што назірае, тым хто дзейнiчае.
• На занятку хай вяршэнствуе дух адкрыцця.
• Абавязковая змена мезансцэнаў і рух. Статыстычная пастава дзіцяці не павінна перавышаць 50 % часу ўсяго занятку. Працягласць работы ў сшытках - не больш за 10 хвілін на адным занятку.
• Чарговы від дзейнасці варта пачынаць з пастаноўкі задачы ў агульным выглядзе.
• Не прымаць адказы дзяцей без абгрунтавання іх думкі і не пакідаць без увагі ні аднаго адказу (вучыць дзяцей выпраўляць свае памылкі і ўсталёўваць іх прычыну).
• Памятаць аб неабходнасці развіцця прамовы ў любых формах дзейнасці.
• Адмовіцца ад судзейскай ролі: калі дзіця кажа, яно звяртаецца да дзяцей, а не да выхавальніка.
• Вучыць дзяцей бачыць магчымасць шматварыянтнасці выканання заданняў (Як можна выканаць заданне па-іншаму? А як бы гэта зрабіў ты? інш.).
• У працэсе кіраўніцтва дзіцячай дзейнасцю прымальны толькі дэмакратычны стыль зносін.
• Неабходна падтрымліваць у дзяцей адчуванне паспяховасці.